Photo Booth

Top 4 evenimente business la care ai nevoie de un Photo Booth

Evenimentele de natura business ridica oportunitati grozave pentru orice brand. In functie de tipul evenimentului (targ, conferinta, petrecere de companie), brandurile pot incuraja relatiile intre colegi, pot facilita networking-ul cu alti profesionisti, se pot concentra pe atragerea de clienti noi sau promova imaginea personala de brand. 

Succesul acestor eveniment adesea depinde de atmosfera si modul in care oamenii relationeaza. Din acest motiv organizatorii de evenimente incearca mereu sa atraga audienta cu elemente inedite si distractive. Unul dintre cele de succes accesorii noi la evenimente este cabina foto sau Photo Booth-ul.


Photo Booth-ul nu este o inventie noua, ci doar una care a evoluat considerabil de-a lungul timpului. Photo Booth-ul modern ofera nenumarate oportunitati, atat invitatilor cat si organizatorilor. Descopera avantajele Photo Booth-ului modern si cele 4 evenimente la care acesta trebuie sa fie prezent!

Ce avantaje prezinta Photo Booth-ul modern

Prezenta unui Photo Booth la evenimentul tau nu este doar un motiv in plus de distractie pentru invitati, ea denota profesionalism si atentie la detalii. Este un element care completeaza petrecerea si subliniaza interesul pe care brandul tau il acorda invitatilor.

In functie de tipul evenimentului, Photo Booth-ul poate avea un roluri multiple: de promovare a brandului, de atractie pentru invitati, de colectare de date si informatii si multe altele. Afla care sunt evenimentele la care trebuie sa ai un Photo Booth!

Top 4 evenimente de business au nevoie de un Photo Booth

Pentru că ne-am dorit o interacțiune reală cu participanții, am montat un ecran lângă Photo Booth, unde toate GIF-urile realizate erau urcate automat și experiența trăită în timp real.


Desigur, toată lumea și-a distribuit GIF-ul pe pagina de Facebook sau pe email-ul personal de la Sharing Station.

Avem tot ce ne trebuie să începem să construim brand-uri frumoase în țară, să ducem campaniile de imagine dincolo de împărțirea unor poze și să transmitem mai multe printr-un GIF.

1. Targuri

Targurile sunt evenimente de dimensiuni mari unde ai ocazia de a prezenta produsele brandului tau in fata unei audiente mari si variate. Companiile si brandurile se regasesc la targuri de regula sub forma unor standuri unde se prezinta produse sau servicii.

Scopurile participarii la targuri sunt orientate catre a promova, vinde sau creste interesul cu privire la produsul sau serviciul brandului tau. Un Photo Booth va atrage atentia asupra standului tau si va oferi invitatilor ceva distractiv de facut in timp ce tu apuci sa le povestesti despre brandul tau.

La final, pentru a indulci experienta, ofera-le un suvenir care le va aduce aminte de brandul tau – fotografiile imprimate de Photo Booth care au logo-ul tau tiparit pe ele.

2. Conferinte de business

Conferintele au in mod normal rol educativ si adesea incurajeaza participantii la networking. In timpul pauzelor poti sa oferi invitatilor un pretext nou de distractie. La acest tip de evenimente, cabina foto poate avea un rol crucial in promovarea brandului personal precum si in obtinerea de informatii utile eforturilor de remarketing.

Un Photo Booth este un accesoriu ideal pentru o conferinta deoarece angajeaza lumea in a face poze si a le posta pe retelele de socializare unde evenimentul tau are potentialul de a ajunge viral.

Cu ajutorul unui hashtag prestabilit (numele evenimentului spre exemplu), toate imaginile facute de catre Photo Booth sunt postate in acelasi album, pe platforme de Social Media. Optiunea de tag in fotografie inseamna ca imaginile postate vor atinge o audienta si mai mare.

De asemenea, Photo Booth-ul poate fi folosit la conferinte pentru a strange informatii valoroase despre invitati si potentiali clienti. Photo Booth-ul modern prezinta posibilitatea de a integra chestionare pentru utilizatori.

Aceste chestionare pot fi personalizate iar brandul poate pune exact intrebarile la care isi doreste raspunsuri. In acest mod se poate monitoriza nivelul de satisfactie al publicului precum si analiza succesul evenimentului.

O alta utilitate a Photo Booth-ului la conferinte poate fi colectarea de date personale precum email-uri si numere de telefon. Baza de data a cabinei permite stocarea de informatii iar apoi exportarea lor intr-un fisier cu ajutorul unei parole si a unui username. Informatiile vor contribui ulterior la procesul de remarketing si mentinerea relatiilor cu audienta targetata.

3. Petreceri de companie

Petrecerile de companie au loc intre colegi si adesea familia acestora. Indiferent daca este petrecerea anuala de sarbatori, o ceremonie de premiere sau doar un pretext de distractie intre colegi, Photo Booth este un element inovativ.

Este o modalitate excelenta de a imortaliza momente frumoase cu echipa. Cabina foto are posibilitatea de a imprima instantaneu pozele si mai mult de atat, ele pot fi imprimate pe material magnetic. Aceste suveniruri isi vor gasi loc pe tabla din sala de conferinte sau pe frigiderul din bucatarie unde toate echipa le poate vedea.

Un alt accesoriu distractiv care poate fi folosit la petreceri de companie este “social wall-ul” – o optiune care permite Photo Booth-ului sa proiecteze pe un perete imagini si video-uri. Acestea pot fi setate dinainte sau pot fi imaginile capturate in seara evenimentului .

Functia de inregistrare de video sau cea de video host, permit prestabilirea unui video pe care invitatii sa il urmareasca inainte de a-si face un selfie. Este o metoda grozava pentru manageri sa transmita un mesaj dragut si personalizat catre angajati.  

4. Petreceri de promovare si lansari

Lansarea unui produs nou sau aniversarea unui brand sunt de cele mai multe ori insotite si de o petrecere. Aceasta poate fi sustinuta la un restaurant, club, pub sau orice alta locatie aleasa de tine. Scopul este acela de a distra si socializa cu audienta brandului tau si de a creste awareness-ul cu privire la traditie, aniversare ori un nou produs.

Un fotograf este necesar la astfel de evenimente insa un Photo Booth ofera invitatilor un loc in care se pot aduna, socializa si se distra, facand poze. Props-urile pot fi configurate in ton cu tematica petrecerii iar setarile cabinei permit nenumarate optiuni creative pentru invitati.

Cu optiunile de social media pe care Photo Booth-ul le ofera, petrecerea brandului tau are potentialul de a ajunge virala. In cazul unei aniversari, software-ul cabinei permite prezentarea unui text sau al unui mini video tuturor participantilor – inainte ca acestia sa isi faca poza.

Photo Wall-ul este o alta optiune distractiva prin care Photo Booth-ul poate proiecta pe un perete imaginile surprinse la eveniment.

Colectarea de informatii personale este un alt beneficiu pentru evenimentul tau – bazele de date de email-uri pot fi ulterior folosite pentru newslettere, email marketing si comunicarea directa cu audienta.

Ce presupune experienta unui Photo Booth?

Ca si organizator de eveniment care opteaza pentru Photo Booth, singura ta grija va fi multumesti invitatilor pentru complimentele aduse petrecerii. De restul se ocupa Photosnacks.

Transport, instalarea si supravegherea cabinei intra in atributiile echipe de profesionisti. Daca locatia evenimentului nu are conexiune la internet, cabina are propria sa retea care va functiona pe intreaga durata a evenimentului.

Preturile cabinei incep de la 299EUR pentru doua ore de distractie si pot ajunge pana la 1000EUR in functie de complexiatate si durata. Invitatii pot face cate poze isi doresc, fara ca nota de plata sa creasca.

In final, Photo Booth-ul este o experienta noua, care distreaza invitatii dar in acelasi timp ajuta si la strategia business-ului tau. Mai ieftin decat o campanie de publicitate, Photo Booth-ul este o alegere inteligenta.

Photo Booth-ul schimba peisajul evenimentelor de business si propune noi oportunitati pentru organizatorii de evenimente.

Dorești un concept personalizat pentru evenimentul tău? 

Lasă-ne un mesaj aici și îți vom răspunde imediat.