Case Studies
Game of Brands
După succesul seriei Game of Thrones, au apărut din ce în ce mai multe petreceri tematice în această direcție. Fiind un serial cu un impact major la public, participanții conectează foarte bine, reușita evenimentului fiind garantată.
În cadrul acestei activări, am dus totul dincolo de alegerea accesoriilor potrivite.
Clientul a dorit să aibă un team buiding diferit, în care angajații companiei să colaboreze și să se implice în activități. Fiind deschis către propuneri, am optat pentru împărțirea participanților în echipe, fiecare echipă aparținând unei case din renumitul serial Game Of Thrones. Potrivirea între caracteristicile urmărite de client și fiecare casă în parte, a fost fantastică.
Astfel au apărut 6 dintre cele mai importante case: Casa Arryn, Casa Greyjoy, Casa Lennister, Casa Stark, Targaryen și Casa Tyrell. Cum fiecare casă este caracterizată de elementele sale specifice, a fost foarte ușor să facem legături cu produsele promovate de către client.
Conceptul fiind stabilit, au urmat etapele creației. Echipa noastră grafică a avut cel mai mult de lucru.
Participanții, asezați în fața unui green screen full, au ales casa aparținătoare și au avut libertatea de a se mișca și de a reacționa la elementele dinamice din grafică.
Pe lângă realizarea de GIF-uri și împărtășitea lor pe rețelele sociale și pe adresele de email de la Sharing Station, am dorit ca participanții să se întoarcă acasă și cu o probă fizică a distracției.
În aceeași temă a evenimentului, am așezat fiecare persoană pe un scaun amenajat în fața cabinei dar având green screen-ul în spate. Ca orice iubitor a seriei, știm că scena reprezentativă este imaginea tronului de fier. Ocazia perfectă să ne vedem cum am arăta ca deținătorul unui mult râvnit trofeu !
Dorești un concept personalizat pentru eveniment tău?
Lasă-ne un mesaj aici și îți vom răspunde imediat.